14 Mart 2013 Perşembe

Champix ve irademle başarımız:)


4 MART 2013

Başlangıçların günü pazartesi…
Sabah kahvaltı yaptım hemen sigaramı içtim,çok geçmeden Gaye hanım geldi,ilacı bu kadar erken beklemiyordum doğrusu,hazırlıksızdım,kafamda bitirmemiştim yani :) hemen bir ilaç içtim,o anda içmemeye karar verdim,gün içinde çok içmek istedim hep erteledim,en iyi arkadaşım sakız oldu..Akşama kadar içmedim,yemekten sonra 1 tane içtim,sonra yarım daha içtim…8.günü bırakma günü belirledim…

5 Mart…
Sabah ilacımı içtim,gün içinde sigara hiç içmedim,içmek istedim ama sakız,su,kahve vs. derken vakit geçti,Yine akşam yemeği sonrası bir tane içtim…bugün dünden çok içmek istedim,başıma vurdu ama direndim,sigarayamı yenilecektim pehhh:)

motive olmak için Allen Carr videosu izledik toplantı odasında...

6 Mart…
3.günümdeyim ilk 2 günden eser yok,yüzüm sürekli gülüyor,tüm gün aklıma gelmiyor,saat 10 gibi aklıma düşüyor,ama bu kadar saat içmemişim gidip yatarım geçer desem de 1 sigarayla günü bitiriyorum,boğazım tuhaf arada öksürüyorum,ciğerlerim temizleniyor…
 7 Mart…

ilk 3 gün İlaç bende miğde bulantısı yaptı, bugün geçti…kendi sistemim oluştu,kriz anında içmiyorum,bir şekilde geçiyor,direniyorum,keyfi bir zamanda içmeyi tercih ediyorum,kendime eziyet etmiş gibi olsam da varsın eziyet edeyim,zaten bunca yıl sigara içerek kendime yapacağımı yapmışım…bugün 2,5 sigarayla bitti…Pazartesi sabah aldığım paket bugün bitiyor ama hep başkaları içti,paket bittiğine göre bu iş bitmeli diyorum içimden…
İlacı Gaye hanımın getirmesi de üstümde baskıya neden oluyor,irademi ıspat etmem lazım geliyor hissindeyim,o yüzden de sigara içmemem lazım...

Akşam merdivenlerden inerken sigara içmiş biri,resmen kokunun peşine takıldım,nasıl güzel koktu,sonra açık hava, derin nefes geçti gitti :)
8 Mart…

Bugün kararlıyım hiç içmeyeceğim niyetiyle güne başladım, işler yoğun ama saat 17 gibi kriz geliyor,nasıl kötü hissediyorum,aklım durmuş,haftanın en zor gününü geçiriyorum,başa vurmak dedikleri bu olsa gerek…. ama direndim ve içmedim…akşam 1 sigarayla günü bitiriyorum,bunuda başarı sayıyorum o kriz anında içmedim ya...
9 Mart…

Akşamları evdekilere sardığım doğrudur,ama geçecek idare edin:) 2 sigarayla günü bitirdim.Sürekli kafamda sigaranın nasıl esir aldığını düşünüyorum,18 yıl nasıl içmişim?içmemem lazım,içme Zeynep,içme Zeynep...hep telkin ediyorum kendimi:)
10 Mart…

Bugün kahvaltıda arkadaşlarla dışarıdaydım,itiraf etmeliyim ki sigara ayarım kaçtı 3 tane içtim ama istediğimden değil keyiften içtim…

Akşam 1 bardak votka içtim ve sigara içmedim,rakı uyku getirir aslında votka niye bu kadar çarptı anlamadım,ilacın etkisimiydi acaba?
11 Mart…

Ve bugün o meşhur karar günümdeyim, kararım kesin,hiç sigara içmiyorum,aramıyorum da…

12 Mart…
Bugünde sigara içmeden günü bitiriyorum,aklıma da gelmiyor.

13 Mart…
İlaç almadan deneme yapmak istedim, ilaç içmeden günü başarıyla sıfır sigarayla bitiriyorum,bu akşam 2 saat yürümüşümdür,ne güzel nefes alıyorum ben öyle,derin derin,tertemiz…

14 Mart…
İlaçsız bir deneme daha yapıyorum,gün yarılandı ama itiraf etmeliyim ki bugün içesim geldi,dün kadar rahat olmasa da bugün de ilaçsız geçiyor, bu günü de atlatıp haplarıma devam edeceğim…
Sanırım sigarayı içmiyor,yiyiyormuşum,hiç doymuyorum hep açım,yemek yesemde 5 dk.sonra yine açım,neyse ki kahve içiyorum kesiyor.
1,5 kilo almışım,umrumda değil,nasıl olsa veririm:) bu akşam zumba dersine katıldım,eğlenceli geçiyor,ama plates daha aklıma yattı sanki...


15 Mart...

Bugünde kendi irademe güvenip ilaç almadım,artık yazmayacağım oldu bu iş daha keyif için içersem kırk yılda bir içerim,bitti bitti,sigara bitti...

16 Mart

İlaçsız ve sigarasız bir gün daha bitirdim....

17 Mart

İlaç yok sigara da yok,bu iş bitti...




 
*Hayatından biri gitmiş,çok sevdiğin bişeyden vazgeçmişsin hissi oluyor başlarda ama geçiyor :)

*Hep sinir olurdum yıllarca sigara içip sonra bırakan birinin,ay nasıl içiyosunuz şunu demesine,hahaaayyyt bende öyle yapıyorum, eğlenceliymiş gayet :)

*İstemekle başlıyor,iradeyle sigara bırakılıyor..

Sigarayı bıraktığıma göre ayakkabı sözü verenler vardı,nerde onlar çıksın ortaya :))
 
*Gaye hanıma ne kadar teşekkür etsem az,bıraktıysam sayesinde,nasıl motive etti,destekledi,şanslıyım ne güzel insanlarla çalışıyorum ben,şükür :)
 

 

 

1 yorum:

Deniz dedi ki...

Sen kafaya yerleştirdiğin ve yapmadığın bir şey hatırlıyormusun ??
Ben hatırlamıyorum... Aferin sana ...
Darısı bize inşallah :) ve tabi Gaye hanım gibi bir sponsor ve iradenin gücünü nasıp etsin....

Dumansız Hava Sahasına Hoşgeldinn...