27 Eylül 2012 Perşembe

Ordan Burdan,DELİ SAÇMALARIM



* Yolda bir kadına bakarsın,bazen bilinçli bazen bilinçsiz,baktığın vakit kadının havası değişir,direk güzelim o yüzden bakıyor moduna girerler hasta olurum…Yürüyüşü değişir bir hava, podyum yürüyüşü modu, o heyecanla topuklu ayakkabı giydiyse ayağı burkulanlar biliyorum, ne biliyorsun be kadın belki toton açık ona bakıyorum :) Ama bizde ki özgüven kimsede yok,yaşasın kadın olmak. Bu arada ben manken moduna Beylikdüzü üst geçitte girebiliyorum,çok geniş podyum gibi...

* Duvarlarda ilan olur,bilmem nerede,bilmem ne için eleman aranıyor, ücret dolgundur, hep merak etmişimdir ‘dolgun ücret’ dediğin ne kadar,kime göre,bana göre 3 dolgunken,sana göre 5, ona göre 1 dolgundur, eminim dolgun dedikleri ücret asgari ücretten az biraz fazla,net olun rica edicem...

* Birde ‘yüksek ökçe’ kavramı var ki en son sınırı nedir merak ediyorum,giymek için özel ders almak gerekir mi? Ben en son 13 cm topukla zor yürürken,yüksek ökçeyle koşabilen var mıdır?

* Birine efendim diyenleri de anlamam,ben sadece telefonda efendim derim,belki doğrusu alo’dur…onun dışında kimseye efendim demem,ben sadece kendimin efendisiyim.

* ‘Karga bokunu yemeden’ uyandık deriz, kaçtır ki kargaların kahvaltı saati?

* Yaptığımız ankette 100 kişiye sorduk,ya da yapılan bir araştırmaya göre diye başlayan istatistikleri kime sorarlar da sonuca varırlar,ben onlardan biri hiç olamadım neden,çevremde olan da yok varsa da benim haberim olmadı.

* Aşkın Ömrü 3 yılmış diyorlar,halt ediyorlar, sen hiç her sabah uyandığında aynı adamın yüzünü görüp varlığına şükrettin mi,resmine baktığın da için sımsıcak oldu mu da benim aşkıma ömür biçiyorsun? Bilsen,biraz daha fırsat versen,en az 13 yıl daha biçerdin AŞK’a…

27.09.2012

2 yorum:

sibel göktürk dedi ki...

Sen hep böyle saçmala Zeynom süper yine :)

Didem dedi ki...

Aşkın hiç bitmesin :)
Dün sabah saat 8 civarı koruda yürürken kargalar kahvaltilarini yapiyordu:)
Ben de efendi diyenlerden haz etmem yalakalik gibi gelir bana:)

Yazilarinin devamini diler,yanaklarindan öperìm:)