19 Eylül 2012 Çarşamba

Son-Bahar



Eylül girdi gireli herkes bir tuaf,ne çok şey almış Eylül ayı bizlerden,kiminin kardeşini,kiminin dedesini,kiminin annesini, en sevdiklerini almış götürmüş..
Benim de canımı yakmış bir Eylül,o zaman haberim olmamış..

Bu sabah arabaya bindim gözlerim dolu dolu oldu,hava durumu gibi yağdı yağacak.Nedensiz sebepsiz, Ne düşündüm hatırımda bile değil, sulu göz olmayı sevmiyorum ama başaramıyorum, bazen bu kadar sulu göz olma diyorum kendime, başkaları için de üzülmeyeyim istiyorum ama olmuyor, bazen sanki herkesin acısı benim acım,çok içten hissediyorum,her şey yaralıyor beni,gözyaşlarım hazır akıp gidiyor,sıf bu yüzden alay konusu olduğum da oluyor,ağlatayım mı seni bile diyenler var hayatımda..

Sokaktaki dilencinin haline üzülüp ağladığımı bilirim,ama sallasan benden çok parası çıkar ona şüphe yok,ama anlık bişey işte,bir kez de yeni hırkamı soğukta çıkarıp vermiştim bayılan birine meğerse o hep bayılırmış her yerde,bir ara modaydı sara hastalığı...

Garip ama bir arkadaşım var bazı zamanlar göz göze gelir ikimiz de gözyaşı dökeriz sadece birbirimize bakarız, o enerji geçer benden ona,ya da ondan bana bir şey vardır illaki hissederiz en içten ve gözyaşlarımız süzülür gözlerimizden…

En çok güler miyim ağlar mıyım sorusunun cevabı tabi ki gülüyorum.

Neyse Eylül ayı hüzün ayı diyorum, Nisan gibi Mayıs gibi bir şey sanki,İLK-SON-BAHAR,haksızlık mı ettim Mayıs’a oysa beni armağan etmişti hayata, yok ya benim doğum tarihim bile belli değil, belki Ağustos, belki Temmuz kesin yaz çocuğuyum ben enerjimden belli öyle hissediyorum.

Nasıl hissettiğim yaştaysam, yazın doğdum ben. Bu ayı sevmiyorum ,içimde hep bir kaçış isteği her şeyden herkesten,kimseyle konuşmasam da olur,çekileyim kabuğuma çıkmayayım bir süre,dinlenip çıkayım kabuğumu yenilemiş olarak mesela…

SON-BAHAR saçmalıkları okudunuz benden,yazdım rahatladım sanki,şimdi daha iyiyim,kabuğuma da çekilmiyorum vazgeçtim,ben pes etmem,zoru severim,ilk olsun son olsun baharları da seviyorum.
Her mevsim güzeldir,çünkü hayat güzeldir.

AN GELİR,HERKES İÇİN KÜÇÜK SENİN İÇİN BÜYÜK BİR MUCİZE GERÇEK OLUR..dilerim mucizelerle dolu olsun bahar ayımız,her son bir başlangıç değil midir zaten?o halde güzel başlangıçlara…

                                                                                                                                                     19.09.2012

3 yorum:

Ayşegül dedi ki...

Zeyno, karışmam ilk izleyicin olarak ödül neyim isterim:)))

Hayırlı olsun canım
Hoşgeldin dünyamıza:))

Ayşegül dedi ki...

yazını yorumdan sonra okudum
Kızım güzel yazıyorsun sen
Kıskanabilir miyim?
Yada nasıl güzel yazı yazılır ders alabilir miyim senden:)

Zeynep dedi ki...

yok be sadece akıcı yazıyorum,dümdüz içimden geldiği gibi amaçsız..
sen daha çok okuyorsun benden,dolayısıyla iyi de yazarsın istesen:)