30 Ocak 2013 Çarşamba

Daldan Dala...


 
Mutsuz değilim ama yorgunluk var üstümde, arada bir ruhum bedenimden ayrılıp bir yerlere uçuyor hissine kapılırım, böyle düşünüyorum çünkü; o vakitler ne kalbimin attığını, ne de yaşadığıma dair bir belirti hissederim,sıfır düşünce…yeniden doğmuş gibi,ya da hiç yokmuşçasına derin bir boşluk…Sonra ruhum her nerelerde geziyorsa döner bana, ben çalışırken o gönlünü eğlendirmiş şekilde ikimiz tek vücut oluruz tekrardan… Ruhsuz olmak bana iyi gelir, bensiz gezmekte ruhuma ki  birleşince resetlenmiş oluruz.

Her şeyden çabuk sıkılırım, bir şarkıya takarım günlerce dinlerim,”kusuna kadar” diye bir tabir var ya, bir gün ansızın o şarkıyı dinleyince kusma isteyim gelir, abartmıyorum cidden gelir. Tamam derim bu şarkının işi bitti, gelsin sıradaki …
Çok istediğim bir şey olursa onun için çabalarım,çok istememden mi, isteklerimin küçük olmasından mı çabamdan mı bilinmez olur, olmazsa da oldururuz, çok isteyeyim yeter,evren duyuyor beni :)
Sıkıntılı insan, kötü enerji de boğar beni, bulunduğum ortam da negatif bir durum varsa hop üstüme geçer, oysa senin derdin benim olsun da demem kimseye :)

Bazen kalbini herkese açan insanları da kıskanırım, çünkü ben mutsuzken içime kapanırım, dünyayla bağlantımı keserim, hep uyusam isterim, uyusam uyandığımda her şey bitmiş olsa…Dünyadaki tek eşitlik uykuda var,hepimiz eşitiz uyuyunca. Böyle güzel bir sözde vardı, onu da eklemeli :Uyusak eşit oluruz.. Ne tutku, Ne gurur, Ne de umut . . .
Belirteyim kışında çok uyumak istiyorum,uyusam uyandığımda bahar gelmiş olsa...
Mutlulugun hava durumuyla da kesinlikle bir ilgisi olmalı, şu anki hava içimi kararttı,ne ruhsuz bir hava,benim ruhumun arada uçup gitmesiyle aynı görünüyor gözüme,hissiz,kimliksiz...
30-40 gün sonra mis gibi olucaz, bahar gelecek belki  yoracak, aşık edecek, buz gibi havada içemediğimiz birayı,mis gibi hava da soğuk soğuk içeceğiz, hepimizin yüzüne canlı gülümseme gelecek o zamana kadar sersem tavuk gibi dolanmaya devam edeceğim :)
beni yalnız bırakın :)
                                                                                                                                                   30.01.2013
  
  

2 yorum:

Ayşegül dedi ki...

GÜZEL YAZMIŞSIN YİNE... Özellikle şarkı konusunda senin gibiyim ama ben tekrar dinleme payı bırakırım kendime

Deniz dedi ki...

Sen yaz hep yaz.... Ruhumuz yenilensinnn